سئو سایت شرکتی برای یوتیوب

آموزش سئو یوتیوب به صورت تصویری و مرحله به مرحله پونه مدیا

در اینجا سئو یوتیوب (بهینه‌سازی موتور جستجو) نقش مهمی را ایفا می‌کند که باعث بهبود قابلیت رؤیت و رتبه‌بندی ویدیوهای شما در نتایج جستجوی یوتیوب می‌شود. در واقع منظور از سئو یوتیوب همان بهینه سازی ویدیو هایی است که در کانال یوتیوب خود آپلود میکنیم. سئو یوتیوب به ویدیوهای شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجو و همچنین در بخش پیشنهادات یوتیوب بهتر دیده شوند. این به این معناست که زمانی که کاربران کلمات کلیدی مرتبط با محتوای شما را جستجو می‌کنند، ویدیوهای شما در صدر نتایج قرار می‌گیرند. گرچه تحقیقات کلمات کلیدی در جستجوی گوگل اهمیت بیشتری دارند، اما در یوتیوب نیز بی‌ اهمیت نیستند. شما باید جستجوی کلمات کلیدی را به طور خاص برای پلتفرم یوتیوب انجام دهید.

بنابراین می‌توانید با گذاشتن برچسب‌های زمانی و transcript در ویدئوهای کوتاه و بلند، به سئوی بهتر آن کمک کنید. بنابراین سعی کنید در طراحی استراتژی سئو ویدئو‌های خود به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید از کلمات و عباراتی استفاده کنید که توسط مخاطبان هدف شما سرچ می‌شوند. طبیعتاً، ارزش تولید فوق‌العاده هرگز بر محتوای خوب برتری نمی‌یابد، اما همچنان شایان ذکر است که کاربران یوتیوب به ویدیوهای شیک و خوش ساخت پاسخ می‌دهند. با بهینه سازی عنوان، توضیحات و تگ های ویدیوهای خود، اوضاع خود را در یوتیوب افزایش خواهید داد. اما می‌توانید این جستجو را با استفاده از عبارت «بازاریابی محتوای اینستاگرام» که قبلاً رقبا را فیلتر می‌کند، محدود کنید. اگر عبارت «استوری های اینستاگرام بازاریابی محتوا» را انتخاب کنید، جستجو حتی دقیق تر می شود و شانس موقعیت یابی ویدیوی خود را به خوبی افزایش می دهید.

نکته دیگر در مورد عنوان این است که تا حد ممکن آن را کوتاه نگه دارید و تقریبا به 50 الی 60 کاراکتر محدود کنید تا از قطع شدن آن در صفحات نتایج جلوگیری کنید. بالاترین رتبه‌های ویدیوهای یوتیوب برای این کلمه کلیدی، وعده آموزش چیز جدیدی را به بازدیدکنندگان خود می‌دهند و البته کلمه به کلمه عنوان همه آن‌ها، کلمه کلیدی را شامل می‌شوند. اما در عین‌ حال، آن‌ها کمی نیز توضیحات اضافی دارند؛ عنوان «هک اینستاگرام» برای کسب بازدید کافی نیست، یا حتی عنوانی مثل «هک اینستاگرام را به شما آموزش خواهم داد». هر بخش یا فصل از ویدیوی شما می تواند به عنوان یک ورودی جداگانه در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) ظاهر شود. این عبارات می توانند بخشی از لیست کلمات کلیدی کانال آموزش زبان فرانسوی را تشکیل دهند.

یوتیوب از دسته بندی ها برای درک محتوای ویدیو شما و رتبه بندی آن در نتایج جستجو استفاده می کند. به همین دلیل، انتخاب دسته بندی مناسب برای رتبه بندی بهتر و جذب ترافیک بیشتر بسیار مهم است. برای بهترین نتیجه، مطمئن شوید که از کلماتی استفاده می‌کنید که حجم جستجوی خوبی دارند و به محتوای ویدئوی شما مرتبط هستند. این کار نه تنها به شما کمک می‌کند در یوتیوب رتبه بالاتری داشته باشید، بلکه می‌تواند باعث شود ویدئوهای شما در نتایج گوگل نیز برجسته شوند و ترافیک هدفمندی را از آنجا دریافت کنید. با اتخاذ این راهکارها، می‌توانید ویدیوهای خود را در نتایج جستجوی یوتیوب بهتر رتبه‌بندی کنید.

در ادامه به بررسی نقش CTA و چگونگی استفاده از آن برای بهبود ویدئوهای یوتیوب می‌پردازیم. اگر کمی با محتوا گذاری در اینستاگرام کار کرده باشید یا مطلب آموزش اینستاگرام منتوریکس را خوانده باشید، احتمالاً با نحوه نوشتن کپشن و توضیحات برای کاربران در اینترنت آشنا هستید. نوشتن توضیحات ویدیو در یوتیوب به کاربران کمک می‌کند تا قبل از دیدن ویدیو، بفهمند با چه محتوایی روبرو هستند. علاوه بر آن می‌توانید با نوشتن محتوا سئویی، به سئو ویدیو یوتیوب در نتایج جستجوی تبلیغات در گوگل، کمک کنید. با ظاهر شدن در نتایج جستجوها و بخش ویدیوهای پیشنهادی، می‌توانید به مخاطبان جدیدی دست یابید که فعالانه در حال جستجوی محتوای مشابه با محتوای شما هستند.

هرچه ویدیوهای شما بیشتر تماشا شود، احتمالاً رتبه شما بالاتر خواهد بود. به طور طبیعی یعنی یوتیوب ویدیوهای طولانی‌تر و با ماندگاری بالا را ترجیح می‌دهد که مخاطبان برای مدت طولانی‌تری آن‌ها را تماشا می‌کنند. از قدرت پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای اشتراک گذاری و تبلیغ ویدیوهای YouTube خود استفاده کنید. پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، لینکدین و توییتر می توانند به افزایش تعامل و بازدید کانال شما کمک کنند. مخاطبان خود را تشویق کنید تا ویدیوهای شما را در نمایه های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند. تقسیم یک ویدیوی طولانی به بخش‌های کوچک‌تر با سرفصل‌ها یا فصل‌های واضح به کاربران امکان می‌دهد راحت‌تر در محتوا حرکت کنند.

اکنون بیایید به نکاتی برای انجام یک تحقیق با کیفیت کلمات کلیدی با تمرکز بر SEO YouTube نگاهی بیندازیم. از این موارد می توان برای پر کردن فیلدها پس از ضبط ویدیوها و همچنین برای ارائه ایده هایی برای محتوای بالقوه کانال خود استفاده کرد. بنابراین، باید بدانید کدام کلمات کلیدی ویدیوهای شما را به بهترین شکل شناسایی می کنند و در عین حال، پتانسیل جذب بینندگان بیشتری را به کانال شما دارند. حتی اگر تمام دستورالعمل ها را دنبال کنید، تصمیم گیری در مورد اینکه چه نتایجی برای کاربر ظاهر می شود به الگوریتم پلت فرم بستگی دارد که بسیار پیچیده است. هرچقدر محتوای کانال شما بهینه تر و ارزشمندتر باشد، شانس دیده شدن ویدیو شما در نتایج برتر یوتیوب بیشتر و همین موضوع مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. یوتیوبرها می‌توانند محتوای خود را با یادگیری اصول اولیه سئو یوتیوب همراه با آموزش صحیح در کنار افراد متخصص و استفاده از انواع راهنمای سئو یوتیوب در دسترس بهینه کنند.

این مجموعه با بهره‌گیری از تیمی که در زمینه بهینه‌سازی سایت تجربه دارد و در برخی پروژه‌ها به بهبود رتبه سایت‌های مختلف کمک کرده است. با اینکه تمرکز اصلی وبسیما بر طراحی سایت است، اما حضور کارشناسان سئو در این شرکت باعث شده تا بتواند در این زمینه نیز پروژه‌هایی را به انجام برساند. این ابزار توسط یوتیوب ارائه شده است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تجزیه و تحلیل خوبی را از عملکرد ویدیوهای خود دریافت کنید. از جمله اطلاعاتی که از این ابزار به دست می‌ آورید تعداد بازدیدها، نرخ تماشا، نظرات و تعداد مشترکین است. هر یک از ابزارها با استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی می توانند تاثیرگذار باشند. باید در عنوان از کلمات و توضیحاتی استفاده شود که به کاربر کمک کند، تا نسبت به موضوع محتوا درک بهتری داشته باشد و پس از مشاهده ویدیو انتظار کاربر برطرف شود.

این فاکتورها شامل اطلاعاتی از جمله عناوین ویدیو، توضیحات در کپشن، تصاویر کوچک و سایر موارد است. در واقع الگوریتم یوتیوب تلاش می کند تا مرتبط‌ ترین و مفیدترین ویدیو را به کاربر نشان دهد. در نتیجه آنچه که کاربر می ‌بیند، دوست دارد و این میزان از رضایت باعث می شود تا کاربر بیشتر در پلتفرم باقی بماند. گرچه شما ویدیو را برای یوتیوب بهینه سازی می کنید، اما ویدیو شما می تواند در موتور جستجوی گوگل نیز رتبه ‌بندی شود. اگر ویدیو به خوبی بهینه سازی شده باشد، تنها در YouTube  ظاهر نمی شود، بلکه در نتایج جستجوی اصلی گوگل، در نتایج جستجوی ویدیوهای گوگل و در نتایج جستجوی تصاویر گوگل نیز به نمایش گذاشته می شود. کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی در رتبه‌بندی ویدئوهای یوتیوب ایفا می‌کنند.

آموزش سئو ویدیو یوتیوب به شما کمک می‌کند که خود را جای مخاطب‌تان بگذارید و متوجه شوید او محتوای شما را با چه کلماتی جستجو می‌کند. سپس شما همان کلمات را در عنوان، توضیحات و تگ‌های ویدیوهای‌تان قرار می‌دهید تا الگوریتم یوتیوب، شما را شناسایی کرده و به مخاطب هدف پیشنهاد دهد. در نهایت، سئوی یوتیوب و بهینه‌سازی ویدئوهای یوتیوب می‌تواند به رشد و موفقیت کانال شما کمک کند. همچنین، تحلیل داده‌ها و استفاده از ابزارهای مناسب می‌تواند به شما در پیاده‌سازی استراتژی‌های بهینه کمک کند. سئو یوتیوب به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها گفته می‌شود که به شما کمک می‌کند ویدئوهای خود را برای جستجوهای یوتیوب بهینه کنید و در نتیجه، بازدیدهای بیشتری بگیرید.

با یک سوال جذاب، یک بیانیه قانع کننده یا یک صحنه بصری جذاب شروع کنید تا آنها را به ادامه تماشا وادار کنید. سئو یک امر مستمر است که نیاز به پیگیری دارد و باید در طولانی مدت انجام شود. به همین خاطر باید یک استراتژی سئویی کامل داشته باشید تا بتوانید این استمرار و میزان پیشرفت سایتتان را بسنجید. به این شکل متوجه خواهید شد مشکل سایت چیست و چه مواردی نیاز به اصلاح دارند. وقتی وارد صفحه اول سرچ کنسول می‌شوید، کافی است روی گزینه‌ی Start Now کلیک کنید. در صفحه بعدی از شما خواسته می‌شود تا Domain خود را وارد کرده و آن را تایید کنید.

در واقع چطوری عنوان بهترین انتخاب بکنید ، چطوری تگ های مناسبتری استفاده بکنید که الان تو این مقاله میخوایم درباره این قضیه صحبت بکنیم . پس اگر می‌خواید این اصول رو یاد بگیرید در ادامه این مقاله همراه ما باشید. محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده و اطلاع‌رسانی تولید کنید که مخاطبان را به خود جذب کند. نرخ کلیک (CTR) به نسبت تعداد کلیک‌ها به تعداد نمایش‌ها گفته می‌شود. برای افزایش CTR، باید عناوین جذاب و تصاویر بندانگشتی باکیفیتی ایجاد کنید که کاربران را به کلیک کردن بر روی ویدئوهای شما ترغیب کند. یوتیوب (YouTube) به عنوان یک پلتفرم گسترده و محبوب، برای به اشتراک‌گذاری ویدئوهای مختلف شناخته می‌شود.

این تبلیغات شامل یک تصویر کوچک و یک عنوان کوتاه هستند و می‌توانند به جذب ترافیک و افزایش تعاملات کمک کنند. کاربران می‌توانند این تبلیغات را نادیده بگیرند یا بر روی آنها کلیک کنند تا به صفحه مقصد هدایت شوند. عنوان ویدئو باید شامل کلمات کلیدی اصلی باشد و در عین حال جذاب و جلب‌کننده توجه باشد. یک عنوان خوب نه تنها به بهبود رتبه‌بندی ویدئو کمک می‌کند، بلکه باعث جذب کلیک‌های بیشتر نیز می‌شود. سئو یوتیوب می‌تواند به افزایش ترافیک به وب‌سایت‌ها و صفحات دیگر شما کمک کند.

در ادامه به بررسی راه‌های پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای ویدئوهای یوتیوب و تاثیر آنها بر سئو ویدئوها می‌پردازیم. با ترغیب مخاطبان به تعامل با ویدئوهای شما، CTA می‌تواند به افزایش لایک‌ها، کامنت‌ها، و اشتراک‌گذاری‌ها کمک کند. این تعاملات نقش مهمی در بهبود رتبه‌بندی ویدئوها در نتایج جستجوی یوتیوب دارند. همچنین، CTA می‌تواند به افزایش مدت زمان مشاهده ویدئوها کمک کند که این نیز یکی از عوامل کلیدی در بهبود سئو است. سئوی خارجی به معنای افزایش اعتبار ویدئوها و کانال یوتیوب شما در فضای آنلاین است.

این امکان دسترسی به جمعیت جدید باعث افزایش تعداد بازدیدها، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ های کانال شما می‌ شود و در نتیجه رشد کلی کانال شما را تسریع می‌کند. همانطور که در جستجوی گوگل، سئو و بهینه سازی سایت و عنوان آن مهم هستند، در یوتیوب نیز عنوان یک ویدئو نه تنها برای کاربر بلکه برای موتورهای جستجو نیز مهم به شمار می ‌آید. از این طریق هر دو می توانند نسبت به موضوع محتوا درک بهتری داشته باشند. استفاده از کلمات کلیدی در عنوان بسیار مهم هستند، اما نسبت به مدت زمان تماشا و سایر عوامل، برای تعامل اثر کمتری خواهد داشت. TubeBuddy یک افزونه مرورگر است که به شما کمک می‌کند تا سئوی ویدئوهای یوتیوب خود را بهبود دهید. این ابزار امکاناتی مانند تحلیل کلمات کلیدی، پیشنهاد تگ‌ها، زمان‌بندی انتشار ویدئوها و تحلیل رقبا را ارائه می‌دهد.

برای مثال یکی از ابزارهای رایگان برای تحقیق کلمات کلیدی همین سایت ahrefs است. کافی است یک کلمه کلیدی را در سایت وارد کنید، تا فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط و مهم را دریافت کنید. کیورد پلنر، kwFinder و… هم از دیگر ابزارهایی هستند که به کارتان می‌آیند. با توجه به اینکه سئوی سایت و جذب ترافیک به تولید محتوا در بخش بلاگ وابسته است، برای بلاگ یا مجله سایت هم باید یک استراتژی مشخص داشته باشید. برای مثال می‌توانید برای مقاله‌های سایت چند دسته‌بندی در نظر بگیرید. وبسیما در درجه اول به عنوان یک شرکت طراحی سایت شناخته می‌شود، اما در کنار آن، خدمات سئو نیز ارائه می‌دهد.

لینک‌های خارجی به لینک‌هایی گفته می‌شود که از وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی به ویدئوهای یوتیوب شما ارجاع می‌دهند. این نوع لینک‌ها می‌توانند به بهبود سئو و افزایش اعتبار ویدئوهای شما کمک کنند. برای ایجاد لینک‌های خارجی، می‌توانید ویدئوهای خود را در وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های مرتبط به اشتراک بگذارید و از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ ویدئوهای خود استفاده کنید. پلی‌لیست‌های مرتبط و سازماندهی شده به کاربران کمک می‌کنند تا محتوای بیشتری از کانال شما ببینند. این کار باعث افزایش مدت زمان مشاهده ویدئوها و در نتیجه بهبود سئو کانال می‌شود.

مگر اینکه خیلی کاربر اسکرول کنه و خیلی پایینتر بره و ویدیوی شما رو ببینه. پس به عنوان نکته آخر اول عنوان کاملی که در نظر دارید رو برید سرچ کنید ببینید مثل اون هست یا نه اگر نبود همون رو انتخاب کنید. بهتر این هستش که کلمات کلیدی مهم رو اول بذاریم بعد یه جمله‌ای بنویسید که آدما رو ترغیب بکنه که روی ویدیوی ما کلیک کنن . میایم مینویسیم آموزش پریمیر بعد یه ویرگول یا علامت دو نقطه بعد مینویسیم آشنایی با محیط نرم‌افزار ، گرفتن خروجی . یعنی با اینکار یه توضیح بیشتری دادم در مورد این عنوان که افراد ترغیب بشن روی ویدیو من کلیک بکنن . آموزش درباره پریمر هست ولی مسله مهتر آشنایی با محیط و خروجی گرفتن هست همین .

و یا مقاله‌ی ۸ نکته برای ساخت تامنیل یا کاور ویدیو یوتیوب را مطالعه کنید. سم ویژن به عنوان یک مجموعه با تجربه  17 ساله  و  پیشرو در حوزه تبلیغات و مارکتینگ با نام جدید در مهر 1402 به صحنه فعالیت‌های دیجیتال و تبلیغات آنلاین وارد شد. ما در سم ویژن از چالش‌ها فرصت میسازیم و با توانایی و تخصص نیروهای خود از این چالش ها موفقیت های بیشماری کسب کرده ایم. ساخت ویدیوهای فوق‌العاده و باکیفیت و علامت‌گذاری درست آنها با موارد فنی مانند توضیحات ویدیو، لیست‌های پخش و ابرداده (metadata). اینها تبلیغات ویدیویی کوتاهی هستند که قبل، حین یا بعد از تماشای یک ویدیو ظاهر می شوند. اولاً، اکثر مردم ترجیح می دهند به جای خواندن متن طولانی، یک ویدیوی مختصر و آموزنده را تماشا کنند.

این کلمات کلیدی می‌توانند به بهبود رتبه‌بندی ویدئوهای شما و جذب مخاطبان علاقه‌مند کمک کنند. تگ‌ها به یوتیوب کمک می‌کنند تا محتوای شما را بهتر درک کرده و به مخاطبان مناسبی نمایش دهد. همچنین می‌توانید از تگ‌های بلندتر (Long-Tail Keywords) نیز بهره ببرید. در توضیحات باید به طور کامل و دقیق محتوای ویدئو را توضیح دهید و از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. همچنین می‌توانید لینک‌های مفید و فراخوان‌های عملی (CTA) را نیز در توضیحات قرار دهید. انتشار مقالات مرتبط با موضوع ویدئوهای شما در سایت‌های معتبر و برجسته می‌تواند به جذب ترافیک و افزایش دیده‌شدن ویدئوهای شما کمک کند.

هرچقدر تامبنیل شما جذاب‌تر باشد و بیشتر بتواند کاربران را برای کلیک روی ویدئو تحریک کند، هم ویوی محتوای شما افزایش می‌یابد و هم وضعیت سئوی ویدئو بهتر می‌شود. در طراحی تامبنیل، روی نکاتی از جمله فونت‌های جذاب، پالت رنگی مرتبط با حال و هوای ویدئو، داشتن یک امضای خاص در طراحی تامبنیل و احساسات‌برانگیز بودن آن تمرکز داشته باشید. با بهینه‌سازی ویدیوهای خود، می‌توانید شانس دیده شدن و جذب مخاطبان بیشتر را به طور قابل‌توجهی افزایش دهید. یوتیوب مدیایی بسیار رقابتی برای به اشتراک گذاشتن محتوای تولیدی است؛ چرا که روزانه افراد زیادی از آن بازدید می‌کنند. همچنین می‌توانید از برنامه‌ای مانند VidIQ استفاده کنید که به شما کمک می‌کند تا ببینید رقبای شما چه برچسب‌هایی را به کار می‌برند. وقتی که کلمه کلیدی خود را یافتید، می‌توانید از آن برای بهینه سازی ویدیوی خود به روش‌های مختلف استفاده کنید تا رتبه یوتیوب خود را بهبود ببخشید.

Social Blade ابزاری است که به شما امکان می‌دهد تا عملکرد کانال یوتیوب خود و رقبا را به صورت جامع تحلیل کنید. این ابزار اطلاعاتی مانند تعداد مشترکین، تعداد بازدیدها، میزان درآمد تخمینی و رتبه‌بندی کانال‌ها را ارائه می‌دهد. با استفاده از Social Blade می‌توانید رشد کانال خود را پیگیری کرده و استراتژی‌های بهتری برای سئوی یوتیوب پیاده‌سازی کنید. زیرنویس‌ها باعث افزایش درک موضوع ویدئو و جذب مخاطبان بیشتری می‌شوند. همچنین، زیرنویس‌ها می‌توانند به افراد ناشنوا و کسانی که به زبان شما مسلط نیستند، کمک کنند تا محتوای ویدئو را درک کنند.

بنابراین ممکن است مدت زمان بیشتری را صرف مشاهده ویدیوی شما کند و تعاملاتی مانند لایک و کامنت مخاطب نیز افزایش یابد. تامنیل‌ها همان تصاویر کوچکی در حدود 2 الی 10 درصد از کل زمان ویدیو هستند که مخاطب شما هنگامی آن را می‌بیند که در حال مرور نتایج جستجو شده است. این تصاویر باعث جلب توجه و کنجکاوی مخاطب شده و به طور غیرمستقیم بر سئوی شما اثر می‌گذارند و در واقع باعث افزایش نرخ کلیک CTR می‌شوند. حتی اگر از لوگوی خود در آن استفاده کنید می‌تواند تصویری ماندگار در ذهن مخاطب بسازد. پیشنهاد ما این است که برای طراحی تامبنیل از ویدیوهای موفق رقبا الهام بگیرید.

برای پیدا کردن تگ مناسب به گزینه view source رفته و عبارت keywords را جستجو کنید. با استفاده از همان تکنیک بالا، میتوانید عبارت مورد نظر را در گوگل نیز جستجو کنید و نتایج مرتبط با آن را مشاهده کنید. هدف از پیدا کردن عبارت کلیدی، عبارتیست که کاربران به دنبال آن هستند و توسط رقبا اشباع نشده باشد. پس از تایپ عبارت کلیدی مورد نظر، با پیشنهادای یوتیوب روبرو می‌شوید. روی یکی از این پیشنهادات کلیک کنید و کانال‌هایی که در حال حاضر در این عبارات جایگاه دارند را بررسی کنید.

به عنوان مثال می توانید به هرکسی که ویدیو را تا آخر تماشا می کند قول جایزه بدهید. ما نمی گوییم که باید به آن اعداد پایبند باشید، خوب؟ این یافته‌ها تنها به ارائه راهنمایی کمک می‌کنند. در متن، می‌توانید فراخوان‌هایی برای اقدام (CTA) مانند دعوت‌نامه برای عضویت در کانال یا دانلود برخی از مطالب در وب‌سایت خود، ترجیحاً با لینک‌های کوتاه‌شده، قرار دهید. به عنوان مثال، اگر ویدیو درباره برندسازی است، محتوا اساساً در مورد ساخت برند بحث می کند. بنابراین کلیدواژه اصلی این ویدیو “برند سازی” است و باید در ابتدای عنوان نوشته بشه.

مخاطبانی که ویدئوهای شما را مشاهده و پسندیده‌اند، احتمال بیشتری دارند که کانال شما را دنبال کنند و به مخاطبان وفادار تبدیل شوند. سئوی خارجی (Off-Page SEO) یکی از مهم‌ترین جوانب بهینه‌سازی محتواهای ویدئویی در یوتیوب است. در ادامه به بررسی مفهوم سئوی خارجی در ویدئوهای یوتیوب و روش‌های اجرای آن می‌پردازیم. وجود تعداد زیادی از تولید‌کنندگان محتوا در این شبکه بیانگر این موضوع است که کاربران باید از تمام روش‌های مؤثر برای بیشتر دیده شدن ویدئوهای خود استفاده کنند. اما اگر به دنبال یک ابزار همه‌کاره برای مدیریت یوتیوب هستید از این ابزار غافل نشوید.

اگر کاربر منتظر چیزی باشد که شما ارائه نمی دهید، این ناامیدی را در تعامل دریافت خواهید کرد. توضیحات باید به گونه‌ای باشند که مخاطبان بتوانند به راحتی موضوع ویدئو را درک کنند و اطلاعات کاملی دریافت کنند. استفاده از پاراگراف‌های کوتاه و جملات ساده می‌تواند به فهم بهتر مخاطبان کمک کند. ابزارهای مختلفی برای تحقیق و پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب وجود دارند که می‌توانند به شما در این فرآیند کمک کنند. نام برخی از این ابزارها عبارتند از Google Keyword Planner و Ubersuggest و Ahrefs و SEMrush که در ادامه بیشتر در مورد آن ها توضیح می دهیم.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/